Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Helgblogg.

Publicerad 2011-10-24 21:34:25 i En vanlig dag,

Hann inte posta helgens inlägg förut så här kommer helgbloggen!

Det blev ett trevligt besök i Norberg med både hemlagat indiskt och vedeldad bastu på finskt vis! Så efter en himla mysig kväll med familjen Båvner gav vi oss av mot Västerås i ottan. Där var det säsongens stämma nummer tre där jag höll dragning. Det var trevligt och gick bra. :)

Vi mellanlandade hemma på lördagkväll och i söndags var jag på besök hos Roslagens stämma i Täby, förutom min dragning fick jag uppdraget att va Emilvakt, förutom att han kräkte på mig så gick det bra! Vi fick torskeallenbergare till lunch, läcker variant av go biff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela