Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Halvvägs i veckan

Publicerad 2011-10-26 08:23:30 i En vanlig dag,

Det blev redan onsdag, jag tog mig lite sovmorgon. En sån lyx att ligga kvar en timme när Freddes klocka ringer. Annars är jag alltid uppe en halvtimme före honom, så det är bra med ombytta roller ibland! Ja, våra klockor ringer samtidigt men jag är den av oss som direkt gör slag i saken o stiger upp, Fredde är den som absolut vill snooza en stund!

Onsdag betyder friskislöp ikväll, ska bli kul. Nu på hösten är vi i Tantolunden istället för på Långholmen, det är fint det med. :)

Här kommer en bild på en finska vedeldade bastun vi provade i fredags, den är hembygd o ligger mitt i skogen, det gör ju inte känslan sämre direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela