Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Återtåget.

Publicerad 2011-10-06 08:05:44 i En vanlig dag,

Så en ljum oktobermorgon efter att blogg.se äntligen lanserat en app och jag fick en 9 minuters väntetid på Hornstull på väg till jobb kommer här ett inlägg.

Efter semestern var luften slut, det var inte särskilt inspirerande att öppna datorn varje eftermiddag och bloggandet blev bara inte av. Men nu kanske jag är på rätt spår igen och taggad att göra uppdateringar om mitt liv och vår tid ut i etern. Vi hörs!

"Nästa: Örnsberg"

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2011-10-07 07:33:42

Åh vad kul att du är tebax! Har kollat här varje dag, o jag blev så glad! Trodde att du nästan hade lagt ner bloggen! Ha en trevlig helg! Kram :)

Postat av: Marie

Publicerad 2011-10-07 07:34:22

Trodde nästan att du hade lagt ner bloggen skulle det vara :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela