Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Tack Scouterna!

Publicerad 2011-11-30 20:59:41 i En vanlig dag,

Oj vilken positiv dag, efter lite sovmorgon och en förmiddag med jobbsök kom jag till Kansliet vid lunchtid. Kom lagom till avdelningsmöte och hejdåfika, fick fin uppvaktning; glada kollegor, paket och många tack och goda omdöme!

Nu har jag packat ihop min del av kontoret, sparat ner filer, lämnat tillbaka datorn och avslutat det hela. Har kramats och sagt hej och lämnat autosvar på mejl och telefon. Som konstaterats tidigare har jag haft världens bästa jobb och är väldigt glad över att få ha varit en del av Jamboree Office!

Slutligen har dagen rundats av med ett härligt och uttömmande crosspass på Friskis, gott! En sån dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela