Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Slutet av november

Publicerad 2011-11-29 17:36:57 i En vanlig dag,

Idag har jag avfirats kan man säga, mina kära kollegor bjöd ut på lunch och det var väldigt mysigt! Fint att ha ett så bra avslut på en redan superbra tjänst! Tack bästa utvecklingsavdelningen, ni är alla så goa och uppmuntrande och bra arbetskollegor!

Idag har jag också packat ihop, skickat avslutande mejl och organiserat min avveckling. Det kommer nog kännas lite tomt men det är slutet på en epok och ett naturligt steg vidare. Redan på fredag ska jag sen på anställningsintervju och hoppas på nya möjligheter.

Ikväll blir det följdaktligen mer jobbsök och lite återhämtning. Fredde ska ut på nån springtur o jag ska ta tag i middagen. Over'n out!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2011-11-30 09:49:35

önskar dig lycka till på fredag! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela