Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Shoppingstråt

Publicerad 2011-11-04 18:02:47 i En vanlig dag,

Oj nu har föräldrarna vallat mig på Barkarby i flera timmar. Vi sitter tre på rad i soffan och är rätt matta nu! Fynden är många och vi är nöjda och belåtna; hör och häpna Pär handlade mest av oss!!! Han fyndade tre brallor, tre skjortor, en piké, en slirre, en kofta o skidbyxor. :)

Dagens stora överraskning var Norrønas butik och jag har nu ÄNTLIGEN införskaffat världens bästa Gore Tex-jacka!!!! Johoo, nu är det jul igen!

Vi laddar nu för kvällens föreställning på Oskarsteatern, SPAMALOT! Men först blir det räkcocktail o mat såklart! Hej ho lets go!

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2011-11-14 22:00:42

Tur att Pär inte shoppade mer, för jag hade inte orkat bära mer!!

Postat av: Carina

Publicerad 2011-11-14 22:04:14

Tur att Pär inte handlade mer, jag hade inte orkat bära då!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela