Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Räknade dagar

Publicerad 2011-11-14 16:49:42 i En vanlig dag,

Strax är det dags för förbundsstämma och innan dess, i övermorgon kommer svärmor på besök. Sen när jag är iväg kommer de andra från LGB också för en stockholmshelg. :) men före dess ska det hinnas jobb ju. Och först av allt, ikväll får det bli en tur runt sjön.

Snart börjar iaf min anställning lida mot sitt slut, måste verkligen ta tag i att hitta någon ny sysselsättning nu. Men jag vet inte riktigt vad jag vill göra och jag vet att jag inte är sugen på toktidiga mornar, kvälls- och helgjobb... Så utifrån det ska jag nu leta efter någon som vill stifta närmre bekantskap den kommande tiden. :) tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela