Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Nedräkning

Publicerad 2011-11-28 16:46:50 i En vanlig dag,

Förutom att vi med advent räknar ner till jul, räknar jag ner till den siste när jag slutar på Scouterna. Det är ju redan i övermorgon! Jag har hunnit förbereda mig rätt väl och planerat för den lilla överlämning som finns att göra.

Grejerna på uteplatsen står kvar, det verkar inte som att stormen Berit hittade hela vägen till Rissne, som tur som var! Ikväll blir det återhämtning på soffan och lite ytterligare jobbsök. Hoppas på framgångsrika resultat!

Imorgon får nog systrarna varsin adventspaket på posten, håll tummarna att de kommer fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela