Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Klädrens

Publicerad 2011-11-23 20:43:33 i En vanlig dag,

Då så var det onsdagskväll igen. Jag har som vanligt kört cross i Tanto, behaglig temp o skönt rull är sammanfattningen. Fredde är på något supplypartu med jobb, det ryktades om gott om drinkbiljetter så jag tar kvällen med ro här hemma.

Mellan dusch o kvällsmat fick jag ett ryck att rensa lite i garderoben. Jag undrar nu vems alla jeansen är eller vem som tvättat mina så hårt att de krympt!? Dock var där några generösa gamla godingar, och så heter de också "yeans and pleasure" just det paret!

Det blev en påse utsorterat iaf, tar resten vid något annat tillfälle. Men det är rätt faschinerande att man vid klädrens kan hitta plagg som känns som nya att börja använda och gamla favvisar som inte alls är så imponerande längre. Nåväl nu ska de få nån ny (mindre) ägare via Erikshjälpen, det är iallafall en god gärning det!

Bilden är från sommarens äventyr på Galdhøpiggens topp, det var ljusa tider det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela