Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Jobbsök

Publicerad 2011-11-22 21:20:42 i En vanlig dag,

Har ägnat kvällen efter middag och löptur åt jobbsökande. Det är inte så kul men rätt nödvändigt. Jag hyser gott hopp och tror att det plötsligt ska finnas ett syrrejobb även för mig. Kollar på dagtidsjobb och sånt som finns väster om stan... det finns i alla fall gott om annonser, 199 st i Sthlm!

Och när jag slutar mitt jobb börjar december och med det adventskalendrarna! Det gäller att lista alla och hålla koll så jag inte glömmer dem. :)

Igår hittade jag fina krågeunderlägg på Ikea, det är en kul affär det

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-22 22:07:45

Så läckert underlägg. Vi håller tummarna för att du hittar ett bra jobb!! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela