Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Bröllop

Publicerad 2011-11-20 11:10:46 i En vanlig dag,

Plötsligt under gårdagens suppé på förbundsstämman gifte sig Elin och David, efter maten kallades de upp på scen och med vigselförrättare Gestrin där var saken rätt klar att de skulle vigas!

Ball grej och tokförvånande! Nu är de då make och maka och jag fick va det officiella vittnet för det hela! Himla kul för dem och tur att jag hunnit författa ett kort i fixa blommor (fick en liten föraning i torsdags så jag inte skulle trilla av pinn när det begav sig! Och jag var tyst som en mus och yppade inte ett ord om tilldragelsen!) hurra för kärleken och de nygifta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela