Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

111111 x 111111 = 12345654321

Publicerad 2011-11-11 11:11:49 i En vanlig dag,

Jahaja nu var det en sån nummerdag igen, klockan är 11.11 på dagen den 11 november 2011, ball? Ja. Men inte så märkvärdigt egentligen, dagar kommer ju och går i en ström. Idag är jag ledig och tar det himla lugnt, sov länge och funderar nu på vad jag ska ta mig för under dagen. Antagligen blir det att rensa i klädgarderoben och ta en löptur, känns som en lagom aktivitetsnivå en skön fredag. Sen är det dags för helg, det ska bli gott! (Och jag borde ta och söka mig några jobb tror jag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela