Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Premiär på Friskis och Svettis Stockholm e...

Publicerad 2011-05-25 20:08:48 i En vanlig dag,

img_9612 (MMS)

Premiär på Friskis och Svettis Stockholm efter jobb idag. Är rätt spak i benen men fy vad kul det var! Det jag kan säga om min medverkan på 75 minuters Crosspass är att det kan bara bli BÄTTRE! På passet startade vi i Hornstull, sprang till Långholmen och varvade löpning med styka där. Det kändes minst sagt urnyttigt! Anledningen att jag, fransosen Pej och engelsmannen James landade där är att vi har en kollega som förutom springinstruktör även är bra på att motivera och övertala. Faktumet att det även är kostnadsfritt gjorde inte utgångsläget sämre. Puh, ser fram mot en dusch och soffa nu följt av nytt pass på onsdag, vi gillade det alla tre, trots störtregn på mitten! Och grabbarna va riktigt duktiga och snabba, jag tog kön jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela