Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Ikväll har vi äntligen tagit tag i att dis...

Publicerad 2011-05-15 22:20:52 i En vanlig dag,

img_7007 (MMS)

Ikväll har vi äntligen tagit tag i att diskutera sommarsemestern igen. Det har svängt från Sarek, Sylarna, Trondheim, Kanderateg via mitt charterförslag till att den hetaste resplanen just nu heter 11 dagar i Shanghai och Nanjing städerna har 16 respektive 8 miljoner invånare så där ska vi nog kunna roa oss! Såklart ska vi då också hälsa på Fredde Bergqvist som pluggar där Det är planen just nu, det återstår att köpa en Lonley Planet och stämma av några detaljer också. Flyget tar iaf bara 13 timmar med en mellanlandning, det är inte illa! För övrigt idag har vi tagit det lugnt, städat, tvättat och såklart ett söndagsvarv i Ursvik. Synd att jag inte sprang två minuter snabbare, dels hade jag då förbättrat min tid och dels hade vi sluppit störtskuren som kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela