Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Ännu en kalasbra dag i Skåne! Efter att ja...

Publicerad 2011-05-20 23:52:50 i En vanlig dag,

img_7095 (MMS)

Ännu en kalasbra dag i Skåne! Efter att ja lämnat mor på jobb så att jag kunde ta bilen idag, fikade jag hos Farmor. Sen lunchade jag med Nina på stan. Sen fikade jag i Fjälkestad. Sen hälsade jag inte på Lillan och Vicksan för de va inte hemma. Sen grillade vi gott. Sen har jag spendeat kvällen med Packe, Dang och några öl. Fy va trevligt vi har haft idag, tack för himla trevligt sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela