Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Här kan man lugnt säga att dagarna rusar p...

Publicerad 2011-03-25 16:18:42 i En vanlig dag,

img_3879 (MMS)

Här kan man lugnt säga att dagarna rusar på! Igår jobbade jag bara några timmar, gott med lite ledigt. Jag tog tåget till Enköping på morgonen och träffade min mentor, vi promenerade, fikade och lunchade i solen! Idag har jag jobbat hemifrån, det va kul, kändes typ som att plugga igen. :) nu kör vi Glofen mot Skövde för en trevlig helg i sällskap med prinsessan Lilian och prins Bertil! Off we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela