Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Fredagsmys såklart.

Publicerad 2011-06-17 21:51:30 i En vanlig dag,


Fredde är framme i Vårgårda nu, det är kubtävling med 55 anmälda och en hel massa grenar hela helgen. Han är nog hemma på söndagkväl sent sent. Nu håller vi alla tummar och tår för succétider och bra lösningar!

Jag har precis som innan när jag haft en fredag för mig själv, vandrat ett varv på Barkarby, käkat på Ikea och handlat 8 burkar sill till nästa helg. Nu ska jag bara leta efter en midsommarstång imorgon också.

Både jag och Lilli´konstaterade att det kändes lite konstigt att inte spendera midsommarhelgen i Åhus som vi ju gjort de senaste typ... 10 åren...? Men sen sa vi också i samklang att det kanske är dags att släppa kjolen.. :) Nåväl, det är tur man har sinne för humor.

Over´n out, imorgon firar vi lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela