Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Det verkar som att bloggen är lite knas. I...

Publicerad 2011-06-05 22:53:34 i En vanlig dag,

img_8728 (MMS)

Det verkar som att bloggen är lite knas. Idag har varit en bra söndag Elin var här på bananglassfika i solen! Vi har även hunnit med en tur på stan framförallt för att reka för mitt stora framträdande imorgon. Jag ska som scout vara med på Nyhetsmorgon för att snacka om flaggor och hissa flaggan för det är ju nationaldagen! Kl 07.50 börjat det ungefär.   Vi har även invigt vår grill på altanen, lärt mig göra en skotstek vilket är  mycket väsentligt för imorgon, Fredde har oljat bordet och så har jag panerat  för morgondagens utflykt till Fjäderholmarna. Håll nu tummarna imorgonbitti!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela