Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Åskväder

Publicerad 2011-06-21 22:05:31 i En vanlig dag,

 Fy vad det smällde här i eftermiddags när jag kom hem från jobbet, hoppade riktigt till i soffan! Men nu har solen kommit tillbaka och det har regnat över.
Vi har passat på att städa, så nu är här snyggt när våra gäster kommer imorgon. Lillebror och Vicksan kommer körande imorgon för att gå på konsert på Stadion imorgon kväll. Sedan åker Vicksan hem för jobb och då äter vi andra sill. Men först en jobbedag till.

Jag har föresten hittat en midsommarstång som jag vill ha men hittar inte den någonstans i en affär! Det tokigaste är att den fanns på Eko för typ 2 år sedan men då köpte jag inte den och nu hittar jag bara de traditionella. Paradoxalt nog finns den i en internetbutik, som är baserad i Hässlehom av alla ställen! Men den hinner ju inte komma före helgen. Well, jag ska ge mig ut i Sthlm o leta stång på torsdag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela