Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Årets varmaste!

Publicerad 2011-06-28 21:51:49 i En vanlig dag,


Det har verkligen varit årets varmaste dag! O vi svettas ihjäl båda två här uppe i grottan! Dagens bästa var nog västerbottenpajen jag svängde ihop när jag kom hem extra tidigt från jobb. Dagens tyngsta var löpturen som var totalt genomsvettig hela rundan, det märktes på tiderna också. Men snart är jag nock laddad för milen iallafall! :)

Som kompensation för värmen gjorde jag en glassomgång, det börjar bli rätt bra nu, det tar sig! Hela kvällen här har jag haft Skypejobbmöten, tokvarmt att sitta vid datorn ikväll, men är det läger om 28 dagar så måste man ju planera och synka också. :)

Nu dags att tvätta och skrubba bport några lager ingrodd salt från kroppen. Ps. det är ju verkligen sommar när både sommarpratarna och Allsång på Skansen nu börjat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela