Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Det regnar.

Publicerad 2011-07-05 15:58:17 i En vanlig dag,


Oh en så gråmulen dag! Enligt rapport ska det dock vara soligt i sköna Skåne... Jag är snorig och passade på att gå hem tidigare när vi hade det lugnt på jobb idag. Ska ändå ha möte ikväll så det går på ett ut. :)

Har shoppat nya, snygga skor som jag håller på att gå in nu. De är väl de första Eccoskor som jag får skav av. men det är väl bara att gå vidare så de mjukas upp o slutar skava.

Nu ska ja rulla köttebullar i väntan på att Fredde kommer hem, sen ska vi ut o åka o jag hoppas kunna handla till vår resa. :)

LITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela