Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

After work.

Publicerad 2011-07-07 21:25:49 i En vanlig dag,


Ja vad är väl mer passande än att avsluta kontorsjobbeveckan med en after work? Vi hittade ett bra ställe vid hornstull och ölen var billig, perfekt ju!

Nu ska jag packa ner det sista och sen är jag redo för en månad hemifrån och Fredde håller ställningarna här. Jag hoppas han kommer och hälsar på mig en visit och upplever lägret en stund också.

Over´n out och det är nu 19 dagar till världens största jamboree startar!


Status för vår välvårdade och välodade KRAV chiliplanta där nu första av totalt tre frukter har rödnat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela