Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Värdebaserat Ledarskap!

Publicerad 2011-01-23 19:33:02 i En vanlig dag,


Woow utbildningen Värdebaserat ledarskap är sååå coool! Det är en kalasbra och väldigt utvecklande utbildning. Vi har nu gjort hälften av de fyra kurstillfällena, temat denna helgen var att leda för mångfald. Jag har lärt mig mycket om både mina nya vänner och om mig själv och många olika värderingar. Har fått flera aha-upplevelser och skrattat så jag gråtit och berörts till tårar i våra samtal.

Vi har gjort otaliga övningar och lyssnat på föredragningar, gått på walk and talk och showat. Vi har talat om normer, organisationskultur, grundvärdringar, härskarteknik, bekräftarteknik, feedback och massa massa olika mångfald.

Jag är så glad att jag går utbildningen och vad den ger är oersättligt och inte mätbart. Hela gänget på Värdebaserat berikar verkligen mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela