Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Ute och har det glatt!

Publicerad 2011-01-10 21:26:26 i En vanlig dag,


Nu är det minsann töväder här uppe. Det har regnat på snön och det är bokstavligen glashalt, vi glattar rundor på gatorna!
Jag och Nina har kollat på Änglagård 3 ikväll, faktiskt bättre än föväntat. Jag flyttpysslar lite nu innan läggdags. Är toktrött idag, kanske för att jag vaknade 4.29 i morse och kollade efter när klockan skulle ringa. Fredde kom lugnt till Sthlm idag, och i rätt tid (tror jag)! Det är nu inte så länge till flytten kör, typ 28 dagar och jag har 6 jobbepass kvar här i Norrpan, huu va snabbt det gick!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela