Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Sist in och först ut!

Publicerad 2011-01-19 15:59:18 i En vanlig dag,

img_9119 (MMS)

Sist in och först ut! Tack bästa personalen på 11:an för den kanonfina avslutningen! Efter fyra månader har jag idag arbetat sista passet och överraskades med fina blommor! Jag har trivts jättebra och tackade avdelningen med godisskål och ett rim: En skåning vill nu tacka er alla Efter fyra månader på kirurgen hör jag nu Stockholm kalla Jag är glad över att få ha arbetat med er När jag mot nya utmaningar nu ser Det är med glada minnen och många skratt jag tänker Att Elvan är Vrinnevis avdelning som klarast blänker Tack för allt ni lärt mig om både magar och östgötska ord Ta hand om er alla, vi kanske ses i vimlet, nu har jag slut på rimord!

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2011-01-19 19:22:23

Så fint Emma! Du är så bra på mycket. Lycka till med ditt nya jobb! Vi ses snart! Puss&gull

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela