Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Sista förbyndsstyrelsemötet

Publicerad 2011-12-09 17:26:01 i En vanlig dag,

Har just hoppat på tåget mot sista förbundsstyrelsemötet efter fyra års arbete. Oj vad tiden gick! Vi ska till Gilwell, en fin stuga utanför Sparreholm mitt bland de Sörmländska godsen. Det ska bli mysigt och vi ska ha en skön jul-och årsavslutning.

Under dagen har jag inte gjort många knop, har mest vilat o tagit igen mig. Efter en vecka av tuff förkylning trodde jag det skulle bli bättre nu, men tvärtom så har jag varit däckad fram till kvällen. Det är väl typiskt, har inte vatt sjuk på så länge och när man vänder bort huvudet och pausar lite då tar även immunförsvaret time out. Så kan det gå, men sen är det jag som håller mig kry hela julehelgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela