Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Onsdagsfika

Publicerad 2011-12-15 12:57:20 i En vanlig dag,

Efter en god sovmorgon såhär dagen innan nya arbetet drar igång begav jag mig till frisören för att bli lite julefin. Håret blev lite kortare men rätt samma som innan. Sen strosade jag en tur på karlaplan, lunchade i all enkelhet, kollade lite kläder och konstaterade att jag nog har alla julekläder hemma redan.

Lagom till kl tre och fikadags dök jag upp på Scouternas kansli för liten reunion och fikamingel. Såklart var det trevligt och himla socialt och så hann vi med ett Redo att leda-möte. Nu börjar planeringen gå rätt bra och det ser ut att bli en resa till Burundi i vår och med det påskfirande i Afrika. Coolt va!?

Håll nu tummarna att någon form av middag är förberedd hemmavid. :) kanske blir det vår favorit kvällsmat som är mannagröt. -Och det är bara Fredde och Alfons Åberg som gör gröten med båtar för det blir godare då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela