Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Inskolning

Publicerad 2011-12-20 16:21:00 i En vanlig dag,

Om jag får säga det själv så tycker jag att det går himla bra med min inskolning. Har skött telefonen idag och börjar lära mer och mer om rutiner och hur man är en bra mottagningssyrra. Är på hemväg från ännu en jobbedag som gått fort. Och jobbeveckan är redan halvvägs!

Julklapparna blev klara igår, himla mysigt med julpyssel och jag är mycket nöjd med årets klappuppsättning. Hoppas nu inte klappanapparna hinner ikapp! På tal om det, fy va bra julkalendern är i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela