Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Hoppsan.

Publicerad 2011-12-07 14:34:25 i En vanlig dag,

Glömde visst blogga igår. Det är då sannerligen ett heltidsjobb att vara arbetssökande. Förutom julklappsfix och jobbsökande var jag igår på infomöte hos arbetsförmedlingen, vilket var en ny upplevelse. De är snälla och måna om alla men har stundom ett svårt uppdrag verkar det som. Har nu försökt fixa alla papper och intyg som krävs, trots att jag tycker mig ha en bra ordning på sånt innebär det en del pyssel.

Börjar nu äntligen tillfriskna från veckans sjuka och efter förmiddagsfix hemma ska jag på utflykt till Kista Galleria. Ursvik ligger lugnt och svalt utanför tubens fönster, hoppas snart kunna ut o springa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela