Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

God fortsättning!

Publicerad 2011-12-29 17:30:36 i En vanlig dag,

Gårdagens inlägg fördröjdes i etern och kom nyss istället, det går ju likabra det! Idag är en historisk dag då jag för första gången sedan 2002 sjukskrivit mig från jobb. Då liksom denna gången var orsaken magåkomma. Igår efter att vi handlat och sen framåt kvällskvisten drog det igång i magen, vid 22 tömde jag från alla håll och kl 3.30 var det sista körningen. Nu har läget stabiliserats, har under dagen tvättat och sanerat och städat. Så ikväll är vi redo för skånegäster! Det är inte kul att va hemma o kass, jag lyckades iallafall ta mig till Hemköp och handla proviva vilket jag levt på hela dagen. Man får ju inte mycket gjort när man ska pausa mellan alla göromål... Men det är bara att lyssna, ta det lugnt och göra vad man orkar. Nu kom Fredde hem iaf så jag har lite sälle, trevligt!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2011-12-29 21:16:46

Inget kul med magsjuka! Hoppas nu Fredde o Skåne besöket klara sig! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela