Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Andra advent

Publicerad 2011-12-04 20:45:18 i En vanlig dag,

Nu har vi ätit råstekta päror med biff till middagen, himla gott ju! Håller på att tvätta några maskiner o har just hängt upp nya adventsstjärnan. Även tomtarna har fått flytta in i Grottan idag, det är ju trots allt bara några veckor till jul!

Vinterdäcken är äntligen på, Fredde kämpade hårt. Sen sprang han en lång tur men själv håller jag mig inne för jag är lite sjuk o hostig i halsen, så typiskt.

Disklasen målade jag själv förra helgen, (med schablon så chanserna att den skulle bli så fin ökade). :)

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2011-12-04 23:35:57

Alltid bra med vinterdäck! Hoppas hostan försvinner snabbt! Krya på dig :) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela