Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

På min sköna lediga dag igår unnade jag mi...

Publicerad 2011-04-05 16:26:44 i En vanlig dag,

img_9142 (MMS)

På min sköna lediga dag igår unnade jag mig en mysig tur till Barkarby med Glofen. Shoppade både vårbyxor och snabba löpardojjor. (tack Lilian att jag fick ärva dina pjux nu tror jag de gjort sitt...)  Jag planerade att skorna skulle va lätta så att jag kan sväva fram i löparspåret... Tyvärr blev inte premiärturen runt Lötsjön så smäcker utan den var en tung pers. Kontentan att vakna upp och studsa ur sängen idag var även den en tung erfarenhet. Benen är såklart stela och ömma. Nu finns det ingen återvändo, det är bara att springa fler varv tills det tillslut känns som en mer svävande upplevelse att ta sig ett snabbt varv runt sjön. Slut för nu, ikväll är det dags för årsmöte i Mittpunktens BRF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela