Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Trötte.

Publicerad 2010-09-30 20:52:19 i En vanlig dag,


Oh va sleten ja e ikväll! Ett hus vid strömmen har brunnit ner, vid Visualiseringscentret, luktar massor av rök i hela stan! Man lär ha haft placering på första parkett från skolan... Jag har lagat mannapudding till kvällsmat, passar på att laga sånt Fredde inte gillar. Sen käkar vi hamburgare när han kommer hem! 

Var nere på Konsum och handlade en liter mjölk innan (blir inte direkt att man storhandlar till 1 person...) kom på att jag skulle använda de ihopsamlade 50-öringarna som ju går ut idag. Mjölken kostade 10 kronor och jag hällde alla mynt + en 1 krona i byttan. När maskinen räknat klart sa kassörskan "Då får du 50 öre tillbaka!" SÅ bra gick det för mig att försöka handla upp 50-öringarna!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela