Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Sverige arbetar!

Publicerad 2010-09-20 11:05:02 i En vanlig dag,


Det nya arbetarpartiet och alliansen får fortsatt förtroende att leda Sverige ytterligare 4 år, det känns bra. Synd det där med Sverige demokraternas höga procenttal och alliansens minoritetsregering.

På tal om arbetande jag nu både jag och Fredde fått varsit jobb! Fredde har precis skrivit på för 6 månader på Ericsson i Stockholm och jag börjar min anställning på Kirurgen här i Norrpan i eftermiddag! En sån lättnad att ha jobb, om än tillfälligt, så innebär det äntligen att vi får en normal vardag igen!

Here we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela