Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Stockholm it is!

Publicerad 2010-09-10 23:54:38 i En vanlig dag,

img_0073 (MMS)

Vi rullade in på stationen tidigt i morse, sen dess har dagen gått snabbt! Fredde begav sig på intervju i Kista, jag bänkade mig i SJ-lounge en stund sen drog jag till Barkaby. Fick nöjet att gå en runda på Ikea innan gallerian öppnade. Handlade bara en fiin röd piké till Fredde. Han fick den sen som present när vi åt i gamla stan och smått firade att vi idag varit tillsammans i hela 6 år! Wow och han är så go och bäst av alla alla alla!  När vi kollat skidutrustning åkte han till Uppsala och jag träffade Elin på Sergels torg. Ikväll har vi varit på en riktigt bra teater "Kvinna klädd i solen", den va träffsäker och kul! Nu har vi även hunnit kolla film och Elin virkar vidare på det som ska bli en filt. Snyggt va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela