Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Slit verkar ge resultat

Publicerad 2010-09-15 19:02:54 i En vanlig dag,

img_6807 (MMS)

Ikväll serverades surdegsbröd till middagen, riktigt gott! Jordgubbsglassen står i frysen och en chokladglass är på gång att frysas in. Strax kan vi nog öppna café på Marielund! Dock har vi 9 äggvitor i kylen som vi inte vet vad det ska bli av ännu... Köpebröd är iallafall överskattat precis lika mycket som hemkört bröd är underskattat! För övrigt har Fredde röstat idag och jag har varit på anställningsintervju på kirurgen här i stan, de verkade nöjda och jag tyckte det lät stressigt men spännande! På de lediga stunderna resten av dagen bevakar jag mina traderaauktionet och Fredde kubar såklart!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-09-15 19:35:12

Jag blir så sugen på nybakat bröd det ser så gott ut. Det var längesedan jag bakade bröd, Puss&gull

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela