Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Pannkaka.

Publicerad 2010-09-27 19:50:54 i En vanlig dag,


Nina & jag har haft en skön eftermiddag med fika, promenad, Wii sport och gi-pannkaksmiddag. Känns dock att man är rätt trött i huvudet efter denna långa jobbehelg. Ska bli skönt med en fridag imorron, men det lär bli full rulle för jag ska till Linköping och skriva in mig på ännu en kurs. Den handlar om retorik, får se hur det känns, om jag orkar med även den. Nåväl, nåt ska man ju ha att fylla sin tid med!

Topp 4 sätt att äta glass: 1. strut, 2. fat, 3. pinne, 4. bägare.

Hepp, nu väntar en lång tv-kväll med Ullared, Aktuellt och Lite sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela