Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Jag saknar Fredrik!

Publicerad 2010-09-23 15:58:07 i En vanlig dag,


Det är rätt ensamt här i mansionen, speciellt idag när jag är ledig och allt! Fredde verkar ha det bra i Blekinge och tycker jobbet är superkul! Här har jag varit effektiv och hunnit med en hel massa nyttigheter under dagen. Här är städat och fint, jag har postat brev och handlat mat. Hittade ett finbageri här i kvarteret brevid, köpte ett så läckert surdegsbröd med frukt, dejligt! I eftermiddag ägnar jag mig åt föreläsning i akut hematologi. Såg att studera.nu har öppnat för anmälan vt 2011 så nu ska jag välja och vraka bland vårens kurser!

                                                                Karlskrona av Gunilla Mann

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-09-23 17:07:00

Nej det är inget kul o vara själv! Kram till Emms =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela