Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Bubbel!

Publicerad 2010-09-13 15:37:40 i En vanlig dag,

img_6807 (MMS)

Efter en lugn förmiddag då jag endast dammsugit, sålt en bok och promenerat passade det bra med ett gott bad! Strax kommer Nina då ska vi fika av Freddes bakade kakor. Därefter ska vi till biblan och lämna böcker. Jag har nu bestämt mig inför årets viktigaste VAL så jag ska även rösta! Sen är det bara att vänta på söndagens valvaka!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-09-13 18:24:16

Det ser avkopplande och mysigt ut! KRAM

Postat av: Marie

Publicerad 2010-09-14 08:51:16

Ser skönt ut! Hoppas fikan smakade bra! Kram =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela