Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Äntligen svamp!

Publicerad 2010-09-16 18:43:56 i En vanlig dag,

img_6807 (MMS)

I morse var det väckarklocksväckning, efter promenad, dusch och frukost gav ja mig på tur. Först hämtade jag Johanna och sen åkte vi till Åby och hälsade på Hanna och Elsa. De bor i slutet av vägen i ett så fint torp, supermysigt! Vi fikade på kaffe och kaka och traggade järnet. :) När vi visats runt ägorna kollade vi efter svamp och resultatet var bedårande gott! Till lunch blev det trattkantarellmacka och den svarta trumpetsvampen ligger utbredd på tork! Förresten har jag även erbjudits jobb idag och såklart tackat JA, så arbetslöshetens dagar är räknade! Yeey!!!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-09-17 06:23:25

Grattis grattis vad kul =) Kram kram

Postat av: Elin Sigvardsson

Publicerad 2010-09-18 15:15:49

Grattis, är det kirurgen som gäller nu? Jag ska ha min praktik på avd 12 ViN så i så fall kanske vi ses i korridorerna :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela