Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

5 dagar

Publicerad 2010-09-26 11:18:52 i En vanlig dag,


Jag räknar ner och om 5 dagar kommer Fredde hen igen, dejligt! 100års jubilerandet i Katrineholm blev mycket lyckat, kåren höll ett fint arrangemang med god buffé och underhållning i världsklass, bokstavligt! En av deras medlemmar är nämligen operasångerska och vi bjöds på en minikonsert där verk av världsklass blandades. Det var riktigt bra! Jag tog mig dit i lånad liten röd bil från Bella, tur jag kunde låna den, annars hade det blivit tilla tt cykla de 4 milen för några tåg verkade det inte gå!

Man är ju lite trött såhär på morgonkvisten men det ska snart bära mot stan och brunchträff med Knäppingsborgarna, mysigt, o jag börjar verkligen bli hungrig! Sen blir det jobb och jobb och sen är det ju ny vecka igen, tiden går rysligt snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela