Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

100% SCOUT

Publicerad 2010-09-21 19:58:54 i En vanlig dag,


Idag den 21 september är det fredsdagen. Det är även kampanjdag för 100% scout, det betyder att alla scouter visar att de är just scouter typ överallt, kanske med scoutskjortan på jobb, vid ngt event och på Fejjan såklart.
Jag fick dock hålla mig till normen och klä på mig vita arbetskläder även idag, andra dagen på nya jobbet! Det är full rulle på adelningen med ett högt tempo, mkt att lära och komma ihåg och flertalet överbeläggningar. Har redan efter dessa dagar + 37 min på flexen. 

Emma Bauer

Väl hemma var det lugnt och skönt kan man säga och när jag tittade ut på parkeringen var den ju tom. Fredde är i Karlskrona och bor hos Fredrik några veckor eftersom han jobbar lite exta där nere. Synd att va själv hemma men jobba måste man ju! Något glädjande var att jag har fått min nya väska i paket idag! Snart tvättstugedags och sen är det TV med glada Hudiksteatern!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-09-21 20:16:24

Snygg väska! Roligt att du fått ett häftigt jobb. Hoppas du trivs, det blir ju ytterligare en merit till ditt CV. PUSS&GULL

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela