Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Strax helg.

Publicerad 2010-10-14 13:09:28 i En vanlig dag,


Oh jag har hunnit putsa fönster, städa avlopp och laga ugnspannkaka! Nu ska jag jobba ikväll och sen imorron på dagen och sen kommer Fredde hem från sin jobbevecka, kalasbra! Vet inte riktigt va vi ska göra i helgen mer än att vila upp oss ordentligt inför nästa jobbevecka. :)

Tänker så mycket på framtiden nu, det är rysligt spännande och jag gillar verkligen lägenhetsköpar koneceptet. Leta jobb är rätt tradit men det är nog för att jag inte vet riktigt vad jag vill göra och vad jag ska inrikta mig mot. Egentligen behöver jag inte tänka så mycket på det för man behöver massa erfarenhet för de flesta intressanta tjänsterna så det är nog bara att jobba på ett halvår till!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-10-14 15:26:00

Vad du är duktigt! Njut nu av er lediga tid tillsammans o ha en trevlig helg kram =)

Postat av: Julia

Publicerad 2010-10-14 22:12:49

Vad är det med oss och vår matlagning?! Igår lagade jag ugnspannkaka! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela