Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Riktig höst!

Publicerad 2010-10-01 17:11:53 i En vanlig dag,


Ja, nu var det verkligen höst, träden är rätt gulnade och löven yr. Har vantar på mornarna nu när jag cyklar till jobb. Under dagens pass har jag gått undersköterskeintro så nu kan jag även det gebitet. På vägen hem köpte jag blommor sen har jag bakat muffinsar och nu kommer strax Fredde hem- surprise!

Ska bli skönt att va ledig två dagar och slappa och ta saker och ting i ett lagom tempo. Blir nog någon motionsrunda om det blir soligt och kanske en svampatur också! Gött, ha en kalasbra helg, det ska vi! 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-10-01 18:07:06

Ja nu är det höst på riktigt,men det har sin charm!Här går det mycket ljus men det visste du redan! Skönt nu när Fredde kommer hem o jag hoppas ni får en härlig helg tillsammans! Kramar i massor =) Marie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela