Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Rekordemms: 29 minuter!

Publicerad 2010-10-28 15:53:41 i En vanlig dag,

I samma stund som jag slog upp ögonen i morse stod jag som i givakt i sängen med en rikigt hög puls. - Väcktes av luren (som vanligt) men istället för att set stod "stäng av larmet" så stod det "jobbnumret" på displayen! SHIT tänkte jag och sen tog det fart! 5 km söderöver, kl 6.45, på sjukhuset hade mina kollegor morgonsamling och alla frågade sig var jag var. Tur de ringde så snabbt, boktasvligen som en blixt tog jag mig till jobbet och flexade in kl 7.14. Stolt över de 29 minutrarna jag agerat på! :) Sen förflöt dagen bra, med sådana kollegor som hjälper till och fixar är det lätt att komma ikapp och det blev tillslut en riktigt fridefull jobbedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela