Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Oj va de går!

Publicerad 2010-10-26 17:25:14 i En vanlig dag,

Idga har tiden gått riktigt fort och det känns knappt inte som att jag hunnit varva ner. Jobbedagen var mist sagt hektisk, detta mitt andra pass själv utsattes jag nu för den stora prövningen med en akut sjuk patient. Jourer, narkos, bedömningar och dropp, allt snurrade om vartannat.
Men nu är det kväll, och del två i utmaningen är att ha rapporterat, komma hem och nu släppa jobbet. Och det blir nog hyfsat enkelt ikväll eftersom jag & Nina ska gå på hockey med Bella och Rickard! Vi ska till Linköping och kolla när LHC möter Skellefteå AIK, det ska bli tokkul att kolla på allsvensk match! Heja, heja, heeeja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela