Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Intryck.

Publicerad 2010-10-12 20:22:27 i En vanlig dag,


Det var varit skönt men rätt långtråkigt att vara ledig idag! Har iaf varit iväg ikväll på info om nationella skyddsstyrkan AKA hemvärnet. Det lät spännande, som en rätt kul hobby, men min bild av hemvärnet är väl sisådär... Man skulle iaf få lära sig SIB-strid i bebyggelse, putsa på AK4 Bertil och vara beredd att hjälpa de riktiga militärerna, (typ syster antar jag). Hepp, jag tackade nej genom att kryssa i rutan "inte intresserad just nu". :)

För övrigt har jag spenderat all min tid vid datorn, kollat runt bland jobb, tittat upp förutsättningar för bolån och spanat på nybyggnationer av bostadsrätter. Känner mig nu rätt säker på att jag kan tänka mig att bo i Sthlm, och en sak jag deffinitivt vet är att jag och Freddie ska bo ihop utan att veckopendla, det blir trevligare så!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-10-13 08:25:17

Kan bara hålla med dig! Drygt o pendla, hade varit kul om du hittar jobb i Stockholm men det tror jag du gör! Lycka till Emms jag/vi håller tummarna för er! Kram =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela