Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Trött var det.

Publicerad 2010-11-22 21:16:45 i En vanlig dag,

Är trött så jag kan somna som en ko: stående! Ska strax kila in i bädden men först måste de nytvättade sängkläderna kläs på täcken och kuddar. Tur det blir sovmorgon imorron! :) Jag och Nina har iaf varit och fikat på Ingelsta idag efter jobb, handlat, fyndat och strosat. Förresten kollade vi på en lägenhet igår i Solna, idag var det budgivning vilken snabbt rusade till 1,8 miljoner, det blir rätt dyra kvadrat i Sthlm verkar det som. Jag får fortsätta bekvaka Hemnet på all ledig tid. Och så ska jag ta och bli klar med inlämningen till akutmedicinkursen och fortsätta söka jobb också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela