Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Sagt och gjort!

Publicerad 2010-11-01 22:34:34 i En vanlig dag,

img_6807 (MMS)

Jag kom just hem, ensam och med tom bil. Förresten var jag även mitt i ett telefonmöte rörande scoutrådets årsmöte när jag kom hem. :) dagen i Sthlm var kanon, jag har hunnit med mycket. T.ex åkt spårvagn till Waldemarsudde, shoppat gummistövlar, köpt en julklapp och rest till Märsta! När ja hämtat Fredde på jobb packade vi in grejerna i lägenheten och åkte sen till Ikea för att handla och såklart äta middag. Jag ska säga att det inte är helt lätt att ta sig fram mellan storstans fyrfiliga vägar i rusningstid! Men jag tycker vi löste uppgiften hyfsat när Fredde nervöst rattade glofen och jag hejjade på  med kartan i luren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela