Emms.

Festliga planer- det är just vad det är och här bloggas det från livet i storstan och Sveriges minsta kommun; Sundbyberg!

Iskyla.

Publicerad 2010-11-08 12:09:00 i En vanlig dag,

Jag och Emelie sprang i morse, det var tokkallt, -5! Men det är alltid gott och rätt behagligt efteråt ju. Känns som jag har förkylning i kroppen, hoppas det lugnar sig och struntar i att bryta ut, ibland har jag sån bra tur! Borde städa ett avrv här hemma, men det känns segt att ta tag i det. Ska ändå inte va hemma ikväll och imorron för det är jobbedags. Och sen ska jag och Nina till badet imorron på kvällen. Så städet får vänta, dammet lär ligga kvar tills jag har tid och ork att ta det!
Väntar med spänning på lånelöftet från banken nu, den 1:a dec säger vi upp lägenheten här och i februari går alltså flyttlasset ca 20 mil norrut. :) Ännu vet vi inte så mycket om varken jobb eller boende men det lär ordna sig efterhand! Jag hyser gott hopp om framtiden och Fredde rekar i stan så bra redan nu!

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2010-11-08 14:55:23

Det är väl tur att ingen tar dammtussarna ifrån en? Ja då kommer vi o hjälper er när flyttlasset går! Jag blev så glad igår när jag pratade med Fredde att ni kommer hem till jul! Kram kram =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emms.

Festliga planer- det är just vad det är, hela livet är ju späckat av dem!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela